ინტერვიუ ჰომო საპიენსებთან : პოვეტი

მაშასადამე იწყება ჩემი ექსპერიმენტი, ინტერვიუ ჰომო საპიენსებთან.

Ladies and Gentlemen ადამიანი სლექსი. ადამიანი პოვეტი. ადამიანი, რომელსაც ბაკი ყოველთვის სავსე აქვს და ყოველთვის პოლნი გაზით გაზავს. გაზ გაზელა, კატების აღმზრდელი და მომთვინიარებელი, ფრთამოტეხილი ფოტოგრაფი და დაფსთეფის ერთგული მოყვარული – პოვეტი ….

– ცოცხალი ხარ? გრძნობ ამას?

-ცოცხალი ვარ რა,ეხლა როგორი პონტია იცი? ამწამს ცოცხალი ვარ,მარა შეიძლება რამე სიტყვამაც კი “მამკლას”.
ვგრძობ,მართლა,ჩემი გული რახა-რუხი მესმის.

– საიდან მოდიხარ?

შორი გზიდან. სადღაც ჯანდაბიდან. მოვდივარ იქიდან,საიდანაც მოდის ყველა,მეც,შენც,პაპაჩემიც,აი ის კაციც,ტელესკოპი რო აქ. ეს გზა ყველა ცოცხალს აქ დაწყებული. ზოგადად,დაბადებიდან მოვდივარ,არა,ჯერ ცხრა თვე სხვა პონტში ვიქნებოდი

-რომ გქონდეს პულტი, რომლითაც დროს შეაჩქრებდი და ანარქისტი/ პო*უისტი იქნებოდი, მას გამოიყენებდი???

– მაიცა,არ უნდა გამოვიყენო? პუხუისტობა ეხლაც შემომიტევს ხოლმე,მაგრამ ბოლომდე ვერ ვქაჩავ.
იასნა გამოვიყენებდი,მარა პულტი არ მინდა,უფრო რამე “მოშნი”,მაგალითად პულტის ნაცვლად “ვიკლუჩაწელი” (ვითომ მოშნი არ არი,მარა მაგარი მოშნია)

–  მოგწონს შენი თავი, ისეთი, როგორიც ხარ?

– არა,რა მოსაწონი ეხლა მე ვარ.
არანაირად არ მომწონს,იმიტო რო ხანდახან ისეთ რაღაცაში “ჩავფლავდები” ხოლმე,მიკვირს მერე.
მარა თუ ვინმეს მოწონს ჩემი თავი,ალბათ არ ვარ საშინელება მთლად.
მთავარია “ძ”ეპელინების მოსმენა არ დავიწყო.

– იძმაკაცებდი ნიკასთან?

-ვიძმაკაცებდი რა,ეხლა თუ ის იძმაკაცებდა,მეც ვიძმაკაცებდი.
თუ დავუმუღამებდი,ვიძმაკაცებდი. ცოტა უცნაური როჟაა,მარა ალბათ რამე გამოგვივიდოდა,რიავიცი აბა. თუ არაფერი გამოვიდოდა,ეგეც არაუშავს . ფადერ ოფ ტავტოლოგია :მუსკუ”ლ”ები:

– ჯადოსნური საშლელი რომ გქონოდა, რაც ნებისმიერ რამეს შლის ამ ცხოვრებიდან, რას/ვის წაშლიდი?

-წავშლიდი ჩემ ხაზეიკას,იმიტო რო უკვე ტვინთან სექსუალური კავშირის დამყარებები დაიწყო,არა,არა,მასეთი ბოროტიც არ ვარ.
წავშლიდი ყველანაირ სიმდიდრეს,იმიტო რო “გაღორებულ” ხალხს დაენახა, მარტო “მერსედესები” და “ჰამერები” არ არი ცხოვრება,რო არსებობს გრძნობებიც,არსებობს რაღაც სხვაც,გარდა “კასიოს” საათებისა და “დოლჩე გაბანებისა”,მაგენი ღორები,მაგენი.
კიდე წავშლიდი რავი რას,აღარც ვიცი.

– esc კნოფკობა თუ გდომებია?

სად უნდა გავიქცე,თორე კი… გაიქეცი ცხოვრებიდან,ამაზე უკეთესში გაიქცევი? თავს მოიკლავ და “პაბეგი”? მერე იქ ხო ჯოჯოხეთი არს.არ მინდა მაგი კნოპკობა,იმიტო რო საქზ. უბრალოდ მინდა ცოტა ბევრი პოზიტივები ხდებოდეს ცხოვრრებაში,ვიდრე ნეგა”წ”ივკები. ნუ ეხლა ახალ წლის მერე ნეგა”წ”ივკები არ მახსენდება,იმიტო რო ღაბუა. ხო,esc-ზე ვლაპარაკობდით. მაგი კნოპკა არ მიყვარს,ჩემ კომპიუტერზე ჭედამს ხოლმე.

– შენს პოეზიას, როგორს დაარქმევდი?
უნიჭოს,არაფრით გამორჩეულს,მაგრამ გულიდან (ეხლა მომიხევ გული არ არსებობსო,ამიტო ტვინის გულიდან) წამოსულს. ხო და იზვინიწე,მაგი რობერტისაა. უნიჭო მხატვარივით ვარ,ჩრდილებს მზის მხარეზე რო ხატავს,დაახლოებით მასე.

– ხომ ბედნიერი ხარ (დე)?

-იასნად, ვარ. რა მაბედნიერებს? ეს დედა ნატირები ცხოვრება? no,no…
ბეღურა,ჩიტი,რომელიც ზამთარ-ზაფხულ არსად მიდის,რჩება და რჩება.
ხო,ღუზაც… ნუ მოკლედ,კიდე მაბედნიერებს მესამე ბაკლის შემდგომი პროცესია,ანუ დალევის გაგრძელება და პივის ბაკალში ჩავარდნილი მიწის თხილის თითებით დევნა,მერე პივიანი თითების ლოკვა.
კიდე რატო ვარ ბედნიერი? ჩორტ ივო ზნაეტ კი არა იმიტო ვარ ბედნიერი, ცოცხალი რო ვარ.


პასკრიპტუმ…
 დავაი მე მზად ვარ,მოსალოდნელ გასაჭირს ბოლომდე გავუძლო :ღრიალი: (წეღან როგორც ვიღრიალეთ,ისე).
კიდე მკითხე,რას ფიქრობ საქართველოს გეო-პოლიტიკურ მდგომარეობაზე თქო.
ვიიციი დედუნა :დ მკითხევი რაც გინდა,რაც შენ გაგიხარდების.
გაგებით ვეკიდები,კაი ჰო :დ
სუ ეს იყო კითხევი ?;დ
მე : – დავპოსტო ეგეც? :დ არ გვინდა :დ ეს ისტორიას უნდა დარჩეს მაინც :დ :
ნიკა :  -რაფერც გინდა :დ
მე: -ცალკე შევინახავ :დ მაგრად ვიცინე.
კიდევ უფრო P.S : იმედია მანაგაძე არ გვიწყენს, ყველანაირი პირადი წყენის გარეშე, ეს არის უბრალოდ პაროდია მანაგაძის პოსტების სერიისა “ინტერვიუ ადამიანებთან”. სპლიტ, წარმატებები.
დიდი მადლობა ნიკას, პოვეტს, ადამიანს, რომელიც კიიიიდევ უფრო გავაიდეალე…. მადლობა ასეთი მხიარული მუშაობისთვის ^^
11 thoughts on “ინტერვიუ ჰომო საპიენსებთან : პოვეტი

  1. ნატა, არ გატყუებ ეს ჯობია.
    მე ვარ შემდეგი ყეაჰ :დ არა, იმედია, მერამდენეც ვიქნები ვიქნები. იმიტო რო მე რო არ ვიყო აბა ისე……..მდამ…
    ან არ გეტენები, არმიყვარს შეტენვები მე, მართლა თუ გინდა მეც გიპასუხებ, რომ არ გინდოდეს მართლა არ მეწყინება, აი მართლა.. იმიტო რო არ ვარ ისეთი მართლა არ ვარ რა მართლა რააააააააააააა 😦

    • გვაააააააანც, არ ვაპირებდი მე გიგასავით ბევრი ადამიანის გამოკითხვას, არც მიფიქრია, ეს იყო უბრალოდ პაროდია, გიგას მე 2დღის წინ ვუთხარი, იუმორი აკლია შენი მხრიდან მეთქი და მოკლედ გავაპაროდიე რა , და თვითონ ძააან ცუდად მიიღო, მსუბუქი დეპრესია აქვს მგონი… ხოდა, რავი მართლა არ მიფიქრია სერია გამეკეთებინა, გაზ გაზელა ნიკა ავიყოლიე და ეს დავწერე, ეგ იყო და ეგ, გიგას იმედია ქორწილამდე გადაუვლის :დ შენ რო ჩამოგართვა ინტერვიუ, არადა მართლა მაინტერესებ, ეგ უკვე გიგასთვის ნაღდად მიბაძვა იქნება და მაგას ვერ ვიზამ. ხო ხვდები, ვიცი რო მიხვდები. ჭკუათხელი სპლიტისგან განსხვავებით 🙂

      • არ ვარ მეთქი გოგო იმნაირი :დდ აუ გთხოვ მკითხე, არ გამოაქვეყნო :დ ცოტა ვიხალისებ რაააა.. თან ხვალ დაბადების დღე მაქვს :3
        ხო მესმის :დ მაგის დეპრესია და ბუუუუხ რა :დდ

  2. რამდენი რაღაც შეიცვალა ამ პოსტის მერე, მაგრამ ნურასოდეს ნუ წაშლი.

    კი ვიცინი ბოლო ხმაზე, მაგრამ მაინც… გოდდემნ.

    missing that ol’ timez

Got Anything To Say?

