პირზე ხელი აიფარე როცა ამთქნარებ.

რა ძნელად შესაჩვევი ჩვევაა.
ჩემი მეგობარი მთქნარებით არაჩვეულებრივად ლაპარაკობს.
მეც ვცდილობ.

images

სასაცილოა, რომ მე9 კლასში, ჩემს მათემატიკის მასწავლებელ დოდოს არაფერი უსწავლებია ჩემთვის იმის გარდა, რომ მთქნარებისას პირზე ხელი უნდა აიფარო.

გუშინ ჩემმა მეგობარმა მომწერა, რომელიც იშვიათად მწერს და ამით ორიგინალურობას ინარჩუნებს. ანიზე მაქვს ლაპარაკი. ადამიანზე, რომელმაც მასწავლა, რომ ანის და ანას შორის დიდი განსხვავებაა. ადამიანმა, რომელმაც მომანდომა მქონოდა ბლოგი (მისმა ბლოგმა მომანდომა უფროსწორედ), ადამიანმა, რომელის სახლშიც აპრილში ორი ძალიან გემრიელი დღე გავატარე და ბოლოს ადამიანმა, რომელიც ძალიან მაღელვებს. ხო, რა მომწერა ახლა ანიმ “შენს ბლოგზე ვიყავი… მომნატრებია ის შეგრძნება ბლოგების კითხვისას ან წერისას რომ მიჩნდებოდა… ეხხ…” – და მე აქ სახე მომემანჭა და დავუწყე ხვეწნა ისევ დაეწერა რამე. შეიძლება ანი გამიბრაზდეს საერთოდ ჩვენი დიალოგის შესახებ რომ ვწერ, მაგრამ ენივეი. my best friends thinks that she grew up…

tumblr_mb1d6pyWf11rgkw4fo1_500

ენი შენ ვერ წარმოიდგენ რამხელა კომპლექსები მოყვება მაინც ჩემს ბლოგინგს, ხანდახან ისე მრცხვენია ჩემს ბლოგსაც ბლოგი ქვია და რომ 82 პოსტი მიწერია სისულელეზე, არეულად, დაულაგებლად. საერთოდ, მბეზრდება იმაზე აქცენტის კეთება რო ბლოგი არსებობს და მე ბლოგერი ვარ, უბრალოდ უნდა ადგე , სადღაც რაღაც დაწერო და გაუშვა ღილაკზე ერთი თითის დაჭრით, როგორც  ატომური ბომბი. უბრალოდ არის კიდევ ბევრი რამ, რის გამოც უარს ვერ ვიტყვი nataliewhyb.wordpress.com-ზე, მან ისეთი ხალხი მაჩუქა… Annie უკეთ დაფიქრდი, მენატრება შენი საკუთარი თავის ზუსტად ამსახველი პოსტები, როგორ ვიცინე ერთხელ, როგორ მოვუაროთ კურდღელსო და ბოლოს მისი ძაღლის ფოტო “გაიჩითა” :დ

ჰეი ბეიბ რიმემბერ ნუ გაექცევი იმას, რამაც აქამდე მოგიყვანა ზუსტად ისეთი, როგორიც ახლა ხარ. ბლოგს, მეგობრებს, გრძნობებს, ნახატებს, მუსიკას, ყველაფერს ვგულისხმოოობ …

ენი ეს პოსტი შენ მოგიძღვენი ^^

8 thoughts on “პირზე ხელი აიფარე როცა ამთქნარებ.

  1. :დდდ ვაიმეე სახელ დოდოზე სულ მსუქანი და მკკაცრი მათემატიკის მასწავლებელი წარმომიდგებოდა ხოლმე თვალწინ. ეს რომ წავიკითხე მოვკვდი სიცილით :დ

    • ზუსტააააააააააააააააააააააააააააააააააად :დდდდდდდდდდდდ ფუშფუშა ქალი იყო აი რო შემოვიდოდა სულ პირველი გვქონდა მაგის გაკვეთილი, რო დაჯკდებოდა სკამზე იქიდან ამდგარი მე არ მინახავს, არასდროს დაფასთან არაფერს არ გვიხსნიდა, თითებით გვიხაზავდა ნახაზებს ჰაერში და ის უნდა გვესწავლა :დ საზიზღრობა იყო,

      • მეც მყავს ეგეთი მასწავლებელი :დ ოღნდ რუსულის. მსუქანია და ჰაერში ხსნის გაკვეთილს, ოღნდ ეგ არ ზის, სულ ქოთქოთებს და აბა ერთი ხმა ამოიღე და ხელი შეუშალე ქოთქოთში

  2. ნუ ფიქრობ,რომ სულ სისულელეებზე გიწერია ის 82 პოსტი..მართალია დიდი ხანია შენ აღარ მომინახულებიხარ,იმის მერე რაც ჩემი ბლოგიც მივატოვე,მაგრამ მაინც ყოველთვის მომწონდა ის,რომ ამ პოსტებით ჩანხარ შენ,შენი ნამდვილი სახე და ეს ძალიან მომწონს. კარგია,რომ არ მალავ იმას ვინც ხარ ❤ ❤ ❤

Got Anything To Say?

